Onları asla hiç sevmemezlik yapmadım


Güneşe gülle at, karartır mı hiç? 
Allah sevmediğini yaratır mı hiç? 
İnsan olan insan darıltır mı hiç? 
Haksızlık haksızın özünden olur.
Neşet Ertaş


İki kızım bir oğlum var.
Birini diğerine değişmem, hepside canımın bir parçası.
Kader ikisinden ayırdı, günahı elbet bana ait.
Ama her şeye rağmen baba - evlat ilişkisini sürdürebilmek için elimden geleni yapmaya çalışıyorum.
Biliyorum; bana öfkeliler, bana kırgınlar ama şununla beni itham edemezler:
Onları asla hiç sevmemezlik yapmadım!
Onları hep çok sevdim ve de hep seveceğim.
Tek arzum; kardeşlerin birbirini çok sevmesi ve birbirine sıkıca tutunması.



Bugüne de not düştük be ustam!
Günlerden 2017 Şubat'ın son Salısı..









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Sen beni unutamazsın

Duaya nail olmak