Almanya'dan Mektup Var (4)



Sevgili Anneciğim nasılsın, iyisin inşallah!
Bizi çok sevdiğini biliyorum ve bizim için ağladığını da biliyorum, ağlamana hiç gerek yok.
Sen kendi yaşamını yaşa bizi hiç düşünme.
Gökhan Okan nasıl iyi mi peki?
Gökhan ana okulana başladı mı? Onlar için çok seviniyorum.
İnşallah onlarda büyür adam olur bir Aile açar (kurar).
Bizim gibi inşallah ayrılmazlar!
Ama bizde tek iki üç sene ayrıyız,sonra bir aile olacağız.
Senin yanında yaşayacağız ve güzel bir aile olacağız.
Yavaş yavaş mektubumu bitirmem lazım, kendine iyi bak anneceğim.



Cengiz



Anne, Cengiz'in yazdığı tam doğru değil. Türkiye'ye gelmemizle ilgili.
Biliyorsundur belki, dedem öldü ondan babam Türkiye'ye gitti ve çok para gitti.
Burada bizim paramız kalmadı ama Allah'tan ümit kesilmez.
Belki geliriz.
Biz seni görmesek de sen bizim kalbimizdesin. 
Allah üzerine yemin ediyorum biz burada çok rahatız.
Belki haberin var Hasan ve Hüseyin amcam a burada.
Hasan amcamla bir ay oruç tuttuk tek bir gün bile yemeden.

Seni seven oğlun Oğuz

1991 -  Duisburg




Not: Bu yılı çok iyi hatırlıyorum, bizi sizi Türkiye'ye yollayacağız diye çok ümitlendirmişlerdi.
Cengiz uzun süre atlatamamıştı.Hatta gidemeyeceğimize inanmak bile istemiyordu.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Sen beni unutamazsın

Duaya nail olmak