Almanya'dan Mektup Var (5)




Anne biz sana mektup yazamıyoruz ama mektuplarını hep alıyoruz.
Neden yazamıyoruz; çünkü baba bu sıralar işsiz ve hep evde.
Ondan lütfen üzülme. Biz sana mektup yazamasak da seni hiç unutmayacağız bunu bilmeni isterim.
Çünkü sen bizim annemizsin.

Oğuz


Anne bizim için göz yaşı akıtma. Orada aynı çocukların varmış gibi yaşa.
Sana yazmıyoruz diye üzülüyorsun biliyorum.
Anne sana söz vermiştim telefon edeceğim diye.
Kulubeye girdim, Türkiye'nin ön numarasını unutmuşum. Biliyorum; arkadaşlarından sor diye demiştin ama unuttum.
5 mark attım, ön numarayı yanlış çevirince para sıfırlandı.
Şimdi sana yazacağım sana doğru mu diye, öteki mektupta cevap yaz.
0090?

Cengiz



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Duaya nail olmak

Hegel'in Mutsuz Bilinç Kavramı