Ne çok günler geride bıraktım, zaten yokmuşlar

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi
Ben hiç kimseye bir şey söylemedim. 
Ne sitem ettim ne de kırgınlığımı belli ettim. 
Sadece yazdım. 
Bundan sonra da hep yazacağım.


Otomatik alternatif metin yok.Görüntünün olası içeriği: 1 kişi





hayatta yapmam dediklerin bir liste halinde uzayıp gidiyorsa, ne sen sen gibi olursun nede hayat sana adil ve gerçekçi olur..



Görüntünün olası içeriği: 1 kişiGörüntünün olası içeriği: 1 kişi, selfie ve yakın çekimGörüntünün olası içeriği: 2 kişi, yazıGörüntünün olası içeriği: 1 kişi


Eskiden kalma bir hayal var, hafızamı meşgul eden
Loş bir mekanda sana şiirler okuyorum
İncir reçeli de koymuş masaya garson
Fırından yeni çıkmış ekmeğin kokusu da sarmış etrafı




Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, oturuyor ve ekran
Görüntünün olası içeriği: 1 kişiGörüntünün olası içeriği: 1 kişi, ayakta ve açık havaGörüntünün olası içeriği: bir veya daha fazla kişi, oturan insanlar, sakal ve iç mekan

bir kadeh sessizlik doldurdum, daldım gittim semaya. dünya derdi sarmış dört yanımı yaşamayı öğrenemedim hala..

Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, iç mekanGörüntünün olası içeriği: 1 kişi, yakın çekimGörüntünün olası içeriği: 1 kişi


Sahip olduğumu terk edip, sahip olamadığıma sıkı sıkı tutunuyorum
Bu yaşam yolunda kendini bilmek ne zormuş
Herkes kendisinden esirgenen şeyler hakkında saplantılıdır
Benim saplantım sahibin olamayışıma 



Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, yakın çekimGörüntünün olası içeriği: 1 kişiGörüntünün olası içeriği: 1 kişi

bu gerçekten ben miyim, yoksa aynadaki yansımam mı? ya gözlerimdeki heyecan o da mı sahte? mutsuz olan sen misin yoksa ben mi? bunu sorgulayacak kadar hakkım yok mu üzerimde.


Görüntünün olası içeriği: 1 kişiGörüntünün olası içeriği: 1 kişi

sen giderken ben ışıkları söndürdüm, prangalar giyindim, tam 4 yıl olmuş dün..

Görüntünün olası içeriği: 2 kişi, oturan insanlar, sakal, gözlük, yakın çekim ve iç mekan


biliyor musun
ben hala o eskiden kalma hayallerimin peşindeyim
bir umut
bir umut ki bana yeni hayaller kurdurmayı sevdiren
ne de ihmal ettik on yıllardır hayal kurmayı düşünsene
hep öteledik bilinmedik yarınlara



Görüntünün olası içeriği: 2 kişiGörüntünün olası içeriği: 2 kişi

Acı çeke çeke değil, zevkle ve kendinden geçmiş bir halde yanıyorum senin gönlünde
Sen ise seni alkışlamayan herkes yok olsun istiyorsun
Bu kadar bencil olma ey sevgili 



Görüntünün olası içeriği: 1 kişiGörüntünün olası içeriği: 1 kişi, ayakta ve açık havaGörüntünün olası içeriği: 1 kişi, iç mekan


Yine dönüp dolaşıp aynı kelimenin etrafında dönüyoruz: Özgürlük! // 07.03.2010





Görüntünün olası içeriği: 1 kişiOtomatik alternatif metin yok.


Gözleri uzaklara dalan birinin, yakınlarda olmayan bir hikayesi vardır...


Görüntünün olası içeriği: 1 kişiGörüntünün olası içeriği: 1 kişiGörüntünün olası içeriği: 1 kişi, sakal


Yapamıyorsan, günahlarımı üzerinden at bir çırpıda
Ve bir an evvel git
Git ve gelme!
Günahlarımı bana bırak 




Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, oturuyor ve gözlükGörüntünün olası içeriği: 2 kişi, iç mekanGörüntünün olası içeriği: 1 kişiGörüntünün olası içeriği: 1 kişiGörüntünün olası içeriği: 1 kişi, oturuyor, laptop ve güneş gözlüğü

Kafamı pencereye yaslamış göklere doğru bakıyorum. 
Bir kırlangıç sürüsüne takıldı gözlerim. Nasıl bir zevkle kanat çırpıyorlar, insan büyüleniyor resmen. Adeta keyifle uçup, kanat çırpmaktan hoşlanıyorlar. Sanki özgürlüğe kanat çırpıyorlar. 
İnsan kendisine sormadan edemiyor: Bu özgürlük nasıl bir şey!




Görüntünün olası içeriği: 1 kişiGörüntünün olası içeriği: 1 kişi, oturuyor, yemek yiyor, sakal ve iç mekanGörüntünün olası içeriği: 3 kişi, takım elbise



Ne çok günler geride bıraktım, zaten yokmuşlar





09.02.2017 / Perşembe


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Duaya nail olmak

Hegel'in Mutsuz Bilinç Kavramı