Almanya'dan Mektup Var (11)




Sevgili Anneciğim,
Nasılsın, iyi misin? Seni çok özledim. Anne sen bizi hiç merak etme. Sanki biz senin yanındaymışız gibi ya da buraya okumak için gelmişiz gibi düşün. Şimdi sen yazmışsın ki, ben burada her gün ağlıyorum. İşte o zaman biz çok üzülüyoruz. 
Cengiz sana kırgın da değil, ben Cengiz'e her şeyi anlattım. Anne yine söylüyorum, aklın hep bizde olmasın.
Seni hep özleyen oğlun

Oğuz

Anneciğim,

Allah'tan tek istediğim senin rahatlığın.
Biz yanındaymışı gibi rahatına bak. Ağbimin dediği gibi ben sana kızgın değilim ama yanında olmak isterim. Biliyorum bizi çok özlüyorsun, bizde senin gibi çok özlüyoruz seni.
Biz seni hiç unutmayacağız. Herkese selam ederim.

Seni seven oğlun

Cengiz






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Sen beni unutamazsın

Duaya nail olmak