Almanya'dan Mektup Var (10)


Sevgili Anneciğim,
Sen rahat mısın, orada havalar nasıl?
Her gece seni düşünüyorum Annem!
Şimdi ne yapıyordur diye merak ediyorum. Anneciğim seni çok özledim. Bizi merak etmeyin.
Hoşçakal sevgili anneceiğim.

Cengiz


Zeynep hanım,
Çocuklarını hiç merak etme, size ne zamandır yazmak istedim fırsat olmadı.
Çocuklar çok iyiler, çok iyi yetiştirmişsin, onlardan çok memnunum.
Sizin içinizin rahat olması için yazıyorum. Tek sorun mektuplarınızda biraz acıklı yazıyorsunuz, çocuklar allak bullak oluyorlar.
Sizi çok iyi anlıyorum, her şeyden öne bende bir anneyim.
Size çocuklarımın üstüne yemin ederim eğer onlar öz evlatlarımdan ayırıyorsam... Her şeyden önce Allah korkusu var. Sakın onları merak etme.
Oğuz Türkiye'deki gibi çok çalışkan,Cengiz de iyi.
Sii unutmuş değiller, zaten ben buna müsaade etmem.
Çok selamlar...


Semahat




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Sen beni unutamazsın

Duaya nail olmak