Bu yıl bitsin yeter


Yeni yıldan beklentileriniz nedir diye geyikler vardır ya hani...
Geçenlerde (henüz daha 2017'ye girmemiştik) öyle bir geyiğin içinde buldum kendimi.
Dedim ki; hiçbir beklentim yok, bu yıl bitsin yeter!
Atalarımız belki bunu yıl dönümleri için söylememiş ama gelen gideni aratır diye bir söz var.
2016 yılı bir an önce bitsin derken, şimdi korkum acaba 2017'yi mumla arayacak mıyız?
Bunu ülkenin gidişatından bağımsız olarak söylüyorum.
Birey olarak da endişelerim var açıkçası.

Ama en kötüsü de ne biliyor musunuz?
Çaresizlik duygusu.
Allah kimseyi bu duyguya düşürmesin.
Her insan ara ara bu duygunun içinde savrulup gider.
Kimi çabuk sıyrılır kimi etkisinden kurtulamaz.

Ülke için de keza öyle...

Ama her ne olursa olsun umudu kaybetmemek gerekiyor.
Yiyorsun, içiyorsun, yürüyorsun sağlığın yerinde, elin ayağın tutuyor.
Her zaman yeni bir başlangıç yapacak gücü bulacaksın kendinde.



Bugün de içimizi döktük sana ey sanal defter!..
Tarihe not düşmeyi unutma.
Bugün günlerden Çarşamba,  

2017 ile ilgili görsel sonucu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Sen beni unutamazsın

Almanya'dan Mektup Var (3)