Eğri dallar gibi halsiz, yorgunsun



Akmayan yaşlarla sıcacık yüzün;
yavrum, bugün seni pek üzgün gördüm.
Gözünde bir küçük noktadır hüzün,
Neşeni ne bugün, ne de dün gördüm.
Eğri dallar gibi halsiz, yorgunsun,
Birikmiş sulardan daha durgunsun,
Görünmez bıçakla içten vurgunsun,
Seni öz yurdunda bir sürgün gördüm.
Geçti bir cenaze peşinde ömrüm;
Bilemem, vardığın neresi, bugün?
Her gün yürüdüğün kadar yürüdün,
Arkasından kendi ölünün; gördüm.

Necip Fazıl Kısakürek


Hani durup dururken bir hata yaparsın, ufacık bir hata...
Hemen ne var ne yoksa her bir şeyine sebep olur.
Her bir şeyler elinden kayıp gider.
Öyle bir hata!..
Ömrün boyunca çeker durursun gayri.
Sevdiklerime ne diyeceğim,
Kendime ne diyeceğim der durursun.
Bilmezsin, bilemezsin...
Usta şairin dediği gibi, eğri dallar gibi halsiz, yorgun dolaşıp durursun.





Bugün günlerden Ocak'ın ikinci Pazartesisi 2017





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Sen beni unutamazsın

Almanya'dan Mektup Var (3)