Ben gökyüzünü çoktan unuttum




İlgili resim


Yalan dünya işte senden
Aha geldim gidiyorum
Kalanlara selam benden
Aha geldim gidiyorum

Var mı sana gelip kalan
Baştan başa murad alan
Varın yoğun hepsi yalan
Aha geldim gidiyorum

Dereyi aş tepeyi aş
Sonu yoktur dolaş dolaş
Günden güne yavaş yavaş
Aha geldim gidiyorum



Yalan dünya sana böyle
Kimler konup göçtü söyle
Ben de işte aynen öyle
Aha geldim gidiyorum

Gülemedim şöyle bir gün
Senelerim geçti sürgün
Gönül sevdiğine dargın
Aha geldim gidiyorum

Arif der ki bunca yıl ay
Geldi geçti vay dünya vay
Yaşamaksa yaşadım say
Aha geldim gidiyorum

Ozan Arif






Ben gökyüzünü çoktan unuttum 
Bir mum ışığını bilirim güneş 
Bir loş tavanı sema 
Ne sıcağında yandım günün 
Ne soğuğunda üşüdüm yıldızsız gecelerin 
Ben denizi çoktan unuttum 
Bir gözyaşımı bilirim su 
Bir musluğumdan düşen damlayı 
Ne sahili hatırlar yalınayaklarım 
Ne yağmuru kır saçlarım 
Ben sevdayı çoktan unuttum 
Bir tırnaklarımı bilirim kalem 
Bir dilsiz duvarları kağıt 
Ne muhabbetinde şen oldum 
Ne gözlerinde pırıltı kadının 
Ben dünyayı çoktan unuttum 
Bir dört duvar bilirim yuva 
Bir kısa koridor kır 
Ne ekseninde döndüm 
Ne özgürlüğünde sarhoş oldum 
Ve ben yaşamayı çoktan unuttum 
Bir nefes bilirm 
Bir ağlamak arta alan

Ali Kaan Kapucu


ben gökyüzünü çoktan unuttum ile ilgili görsel sonucu


Sevgi bu hayattaki tüm yorgunluğa değer...
Bugün günlerde Salı
Aylardan Ocak
Yıl 2017
Oğuz Ağca









Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Sen beni unutamazsın

Almanya'dan Mektup Var (3)