Ben seni kaybettim ya

Herkes hayatının o büyük aşkını bulabilir

Belki yine herkes çok sever ve sevilebilir

Aşkın her halini tadar

Acısını da yaşar

Mutluluğunu da

Ama herkes sevdiği insanda arkadaşını bulamaz

Arkadaşını

Sırdaşını

Candaşını

Yoldaşını bulamaz

Ben seni kaybettim ya..

Ben sende arkadaşımı kaybettim

Ben sende çocukluk anılarımı kaybettim

Sevincimi

Hüznümü kaybettim

Sen benden gittin ya..

İçimdeki baharı kaybettim

Bekleyişleri kaybettim

Vuslatı kaybettim

Ben seni kaybettim ya..

Kurduğun yer sofrasını kaybettim

Sıcacık yayla çorbasını kaybettim

Sen benden gittin ya..

Senin için dertlenmeyi kaybettim

Arkanda dağ gibi durmayı kaybettim

Seni üzenlere karşı öfkemi kaybettim

Hani ben seni kaybettim ya..

Sana inanmayı kaybettim

Aslında

Sen bana dönsen bile

Ben sende seni kaybettim








Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Sen beni unutamazsın

Duaya nail olmak