Bugün doğum günüm


Bugün 17 Kasım...
Bugün doğum günüm.
Aslında nüfus kağıdında yazan tarih 17 Kasım.
Anneme kalırsa benim doğum günüm bir hafta sonra, yani 24 Kasım'da.
Ama nedense ben 17 Kasım'ı benimsiyor ve doğum günü olarak bu tarihi kabul ediyorum.
İtiraf etmek gerekirse bundaki en büyük etken; akrep burcunu kaybetmemek.
Zira, 22 Kasım'dan sonra doğanlar haliyle Yay burcuna geçiyor.
Ben ama Akrep kalmak istiyorum.
Niye mi? Valla bilmiyorum.
Akrep burcunun her ne kadar olumsuz özellikleri olsa da, bir cazibe merkezi olduğu da aşikar.
Belki bu nedendir.
Her neyse..
Doğum günüm kutlu olsun.
40 yaşını doldurmuş oldum.
Bir erkeğin en ideal yaşı derler.
Ama bundan sonra çöküş dönemine gireceğimiz de bir gerçek.
Allah sağlıklı ve huzurlu yaşlandırmayı nasip etsin.


Akşam, güneş artık deniz ufkunda silindi,
Hulyâ gibi yalnız gezinenler köye indi,
Ben kaldım, uzaklarda günün sesleri dindi,
Gönlümle, hayâlet gibi, ben kaldım o yerde.

Yahya Kemal
Görsel sonucu

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Duaya nail olmak

Hegel'in Mutsuz Bilinç Kavramı