Bireysel Emeklilik poliçemi bozdurmak istiyorum



Bugün Bireysel Emeklilik poliçemi bozdurmak zorunda kaldım.
İşleyiş şöyle;
Sen poliçenin iptali için çağrı merkezini arıyorsun, onlar talebini alıyor.
Daha sonra bir nevi ikna bölümünde poliçenin devam etmesi için dil döküyorlar.
-Beyefendi, kaybınızın ne kadar büyük olduğunun farkında mısınız?
+Değilim ama umurumda da değil.
-İptal gerekçesini öğrenebilir miyim?
+Aylık 455 TL'lik poliçe tutarı şuan karşılayacağım bir rakam değil.
-Donduralım o zaman.
+Hayır dondurmayalım, paraya da ihtiyacım var aynı zamanda.
-Çok yazık olacak, sizi idare edecek parayı eşinizden dostunuzdan tedarik edemez misiniz?
(Başladım trajediye)
+Ablacığım bekle cüzdanımı açıyorum, bende bilmiyorum ne kadar param var.
(Sayar gibi yapıyorum)
60-70-75-77-77,50 TL param var. Başkada param yok. Sen söyle ablacığım ne yapayım.
(gülmeye başladım artık)
-Niye gülüyorsunuz anlamış değilim.
+Gülünecek halime gülüyorum. Allah aşkına iptal et artık!
-Tamam beyefendi, iptal işlemini onaylıyor musunuz?
+Onaylıyorum.
-Size göndereceğimiz formu doldurup genel merkeze gönderirseniz paranız 20 gün içinde hesabınıza yatacaktır. iyi günler!
İyi günler demeye kalmadan kapattı. Anlayacağınız ben bu arayı 1 aydan önce alamayacağım.
Gerçekten de son 77,50 TL olsa ne yapacaktı?
Allah kimseyi zor durumda bırakmasın!

Neyse...
Saat 17.37
Günlerden Çarşamba
Kasım 2016

bireysel emeklilik ile ilgili görsel sonucu




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Sen beni unutamazsın

Duaya nail olmak