2024 Senesine Mektup Yazdım Kendime


Sevgili Oğuz,
10 sene sonra nerede ve ne şekilde olacaksın bilmiyorum ama sana bol şans diliyorum arkadaşım.
Ve de mutluluklar...
Tecrübeden konuşuyorum;
Hani Aşık Sümmani demiş ya, insanoğlu gamdan hali değildir diye, sıkıntılar bitmeyecek elbet.
Her yaşın hüznünü de sevincini de yaşayıp göreceksin, Allah ömür verirse elbet.
İpin ucunu bir yerden hep kaçıracaksın, bir şeylerin hep eksik kalacak.
Bu genç haliyle bana nasihat veriyor deme, ömrün boyunca benim izlerimi taşıyacaksın.
Yarım kalmış hayallerimi, pişmanlıklarımı, keşkelerimi, dalından kopardığım gonca güllerini...
Hatalarımın ceremesini de sen çekeceksin.
Bütün yaşadıklarım ağırlığı senin bir geçmişin olarak omuzlarına binecek.
Sitem etme bana!
İyi şeyler de bıraktım mazine.
Yalnız kaldığında tebessümle anımsayacağın şeyler...
İlk sevmelerim, ilk öpmelerim, ilk çocuğumu kucağıma aldığım an, ilk kazandığım para, deli dolu geçen gençliğim...
Kimseye bunun ispatını yapamam belki ama bir de kocaman merhamet dolu bir yürek bırakıyorum sana.
Zaman mahlukuna gönlümüzü verdik işte bir şekil.

Unutmadan söyleyeyim arada kalan 10 yılın günahı da vebali de senin üzerine.
'Senden olanlara' iyi bak, benim yaptığım hataları yapma.
Gölge olman gerektiği yerde gölge, direk olman gerektiği direk, başlarını koyacak bir omuz olman gerektiği yerde ağlayıp yaslanacakları omuz ol.

Ha bir de Allah nasip eder de dede olursan eğer, kız olsun erkek olsun fark etmez, mutlaka bir kez de olsun kardan adam yap onlara.
Kestanede al.
Ölmüşlerine karşı vefasız olma, sık sık mezarlarını ziyaret et.
Yaşayan büyüklerinin gönlüne girmeyi dene.
Kiminle ne hesabın varsa kapat arkadaşım, yıllarca ben kalbimde taşıdım da noldu!
Hani şair demiş ya;
Alemin bağında bülbüller öter/Nidem benim gülüm solduktan.
Yaralarını bu saatten sonra sarsan ne olur?

Umarım sağlığın yerindedir.
Biraz hoyratça kullanmış olabilirim o bedeni ama Allah var hastalık nedir bilmezdi.

Yazı yazmaya devam ediyor musun, yoksa bıraktın mı?
Bıraktıysan yazık etmişsin, zira en büyük keyif benim için yazı yazmaktı.
Şimdiye kadar bölüm için Allah'ıma şükürler olsun diyorum!

Hayatın geri kalan kısmını benden daha iyi yaşarsın umarım.
Allah bol sağlık ve bol mutluluk versin diyorum.
Dilerim Allah'tan her şey istediğin gibi olur.
Kendine iyi bak!
Oğuz Ağca

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Sen beni unutamazsın

Duaya nail olmak