Sen beni unutamazsın


Beni sev veya nefret et.
Her iki türlü de beni asla unutamazsın.
Sevseydin kalbinde olurdum.
Sen nefret etmeyi tercih ettin.
Ölene kadar hep aklında kalacağım.

Ne yapsan sen beni unutamazsın.

Hep bir boşluk duygusu içinde olacak.
Sanki içinde derin bir hiçlik var gibi.

Beni kah özleyeceksin,
Kah benden nefret edeceksin.
Kah aniden karşıma çıksa da boynuna sarılsam diyeceksin
Kah öldürmek isteyeceksin.

Sen beni ölsen de unutamazsın.

Tam unutacakmış gibi olursun
Bir şarkı çalar, bütün anıların depreşir.
Sürekli oturduğum koltuğa dalar gider gözlerin.
Dolabında bir parça eşyam geçer eline


Sen beni unutamazsın...
Boğazın düğümlenir, ağlayamazsın.

Bütün bunları çok sevildiğimi düşündüğüm için söylemiyorum.
Çok sevdiğimi bildiğim için söylüyorum.












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Duaya nail olmak

Hegel'in Mutsuz Bilinç Kavramı