Uzun, sağlıklı ve mutlu bir ömür reçetesi


Uzun, sağlıklı ve mutlu bir ömür vaat eden bir reçete geçti elime.
Kendim için tek tek maddeleri yoklamak istedim.
Bu reçetenin ne kadarına karşılık verebiliyorum acaba?

- Yediniğizin tam yarısını yiyin.

Sigaraya başladım başlayalı zaten az yemekteyim.

- Güldüğünüzün tam iki katını gülün.

Karşıma gülünecek bir şey çıkarsa gülüyorum ama bir arayış içinde değilim.

- Yürüdüğünüzün tam iki katını yürüyün.

Yürüyüş konusunda üşengeç biri değilim, yürümeyi seviyorum.

- Sevgide sınır tanımayın.

Beni bilen bilir. Ben sevdi mi olabildiğince abartan biriyim.

- Affederek yüreklerinizi bir kenara bırakın.

Aslında bunu deneyimlemem oldu. Çok faydasını gördüm.
Affetmediğin kişiyi sırtında adeta yük olarak taşıyorsun.

- Kendinize iki kat fazla zaman ayırın.

Bu konuda bir sıkıntım yok. Ben kendimle baş başa kalmayı seviyorum zaten.
Film izlemeyi, müzik dinlemeyi, dergi veya kitap okumayı seviyorum.

- Canınızı sıkan ortamlardan 5 dakika içinde uzaklaşın.

Bunu tam olarak becerebilmiş değilim.
Ama gerçekten doğru bir düşünce tarzı.

- Bahçe ve parkta çıplak ayakla günde 15 dakika sakince oturun.

Bunu hiç denemedim. Kötü enerjinin bu yolla toprağa karışacağını düşünüyorum.
Denemek lazım.

- Pozitif enerji veren yayınları takip edin.

Bu konuda da kendimi tecrübeli hissediyorum.

- İçinizi döktüğünüz bir defter tutun ama güzel mesajlar da her yerine yazın.

Ben daha ziyade hüzün ifadeli yazılar yazıyordum. Bunu değiştirmem gerekiyor.

- Uykuya önem verin ve düzenli şekilde uyumaya çalışın.

Uykuyla pek aram yok. Ben kaliteli 4 saat uykunun vücudu zinde tutacağına inanıyorum.

- Daha az eşya ve daha hafif bir yaşamı seçin.

Eşya takıntım yok.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Türk Lolita'nın kayıp hikayesi (2)

Sen beni unutamazsın

Duaya nail olmak