Ölüm şairleri...


Ölümü, mistik tarafından yazan şairler gibisin
Bütün hayatın varlık, yokluk içinde geçiyor
Beyinleri pelteleşmiş insanlar gibi hiçliği karakterinin bir parçası yaptın
Boşuna uğraşma!
Ölümü bana sevdiremeyeceksin

Oğuz Ağca / 10 Nisan 2010

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk ve Ben

Ne güzel adamlardık biz!

Vurdum duymaz bir toplumuz